جسرٌ نحو المعرفة
Skip Navigation Links الرئيسية : التفاصيل
             
الإسم : أنـــس كــنــعــان

الرتبة العلمية: أستاذ مساعد

المسمى الوظيفي: عضو هيئة تدريسية

المكتب 9107       الرقم الفرعي 9107

بريد الكتروني: anas.kanaan@uop.edu.jo

التخصص: نظم المعلومات الادارية

جامعة التخرج: جامعة أوتارا الماليزية

المؤهل العلمي

    المؤهل العلمي

    الجامعة

    البلد

    سنة الحصول على المؤهل

    البكالوريوس
    جامعة مؤتة
    الاردن
    2010
    الماجستير
    جامعة أوتارا الماليزية
    ماليزيا
    2012
    الدكتوراه
    جامعة أوتارا الماليزية
    ماليزيا
    2018

--



  • Journal Paper





      Anas A. Salameha, Amer Hatamleh, Md Shamimul Azim and Anas G. Kanaan, " Customer oriented determinants of e-CRM success factors " , "Journal",Vol.8,No., Growing Science , Melbourne, Canada, 08/01/2020 :الملخص
      Web based and/or existing e-commerce have changed the traditional view of CRM to the eCRM. Recent studies on eCRM has investigated success factors of e-CRM in different contexts and fields. This paper aims to investigate the effect of customer satisfaction, customer trust and commitment, customer Download
  • التقويم
    <تشرين الثاني 2020>
    السبتالاحدالاثنينالثلاثاءالاربعاءالخميسالجمعة
    123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    282930